გეგმები

                                               

N
კომპონენტები
ინსტრუქცია
1.
მასწავლებლის  სახელი, გვარი  და  საკონტაქტო  ინფორმაცია

მანანა  ყოჩიაშვილი  577  38  75  46
2.
სასწავლო  საგნის  სახელწოდება

ქართული
3.
სწავლების  კლასი

VIII კლასი
4.
სასწავლო  საგნის  ხანგრძლივობა  და   საათების  რაოდენობა

წლიური, 5  საათი
5.
სასწავლო  კურსის  ზოგადი  აღწერა

ქართული  არის  არამარტო  საგანი,  არამედ  სწავლებისა  და  სწავლის  ენა, სხვა  საგნების  შესწავლის  საშუალება

6.
სასწავლო  საგნის  სტატუსი  მოცემულ  კლასში


ეროვნული  სასწავლო  გეგმით  გათვალისწინებული
7.
სასწავლო  საგნის   მიზანი

·         განუვითაროს  მოზარდს  ძირითადი  სამეტყველო  უნარები.
·         გამოუმუშაოს  წერითი  და  ზეპირი მეტყველების  კულტურა.
·         განუვითაროს  საკუთარი  მოსაზრების  ლოგიკურად  ჩამოყალიბების  უნარი.
·         შეაყვაროს  კითხვა,  გამოუმუშაოს  აღქმის  უნარი.
·         გააცნობიერებინოს  ეროვნული  და  ზოგადსაკაცობრიო  კულტურის  უწყვეტი  პროცესი.

8.
ძირითადი  თემები
·         რა  ვიცით ლიტერატურის  შესახებ?
·         მე  ვარ  ადამიანი
·         რას  ნიშნავს  ადამიანად  ყოფნა?
·         ბალადა  ადამიანურ  თანაგრძნობაზანუ  როგორ  იქმნებახალხური  სიტყვიერების  ნიმუშები
·         პირისპირ
·         რატომ  უნდა  ვიკითხოთ  კლასიკოსები?
·         კლასიკოსის  პასუხი  მარად  თანამედროვე  კითხვაზე
·         დიალოგი  და  მონოლოგი - ანუ  რას  ვიგებთ  პერსონაჟთა  მეტყველებიდან  მათი  ხასიათისა  და  ზრახვების  შესახებ
·         როგორ  სწავლობდა  მწერალი  ადამიანის  სიყვარულს
·         ნაცნობი  ადგილები
·         ნაწერი  რჩება  უკუნისამდე
·         ვკითხულობთ  „ვეფხისტყაოსანს“
·         საიდან  მოდის  სილამაზე?
·         როგორ  იქმნება  მხატვრული  ნაწარმოები?
·         ლიტერატურული  პარალელროგორ  იქცა  ნამდვილი  ამბავი  ნოველის  სიუჟეტად
·         ილია  და  აკაკი  პოეტისა  და  პოეზიის  დანიშნულების  შესახებ
·         სიბრძნის  გაკვეთილები
·         რაც  მტრობას  დაუნგრევია
·         ისტორიული  მოთხრობა
9.
სასწავლო  საგნის  ამოცანები
·         სამეტყველო  ნორმების  დაცვა
·         ლექსიკური  მარაგის  შევსება-გამდიდრება
·         მრავალფეროვანი  ტექსტების  შესწავლა-გააზრების  უნარის  გამომუშავება
·         სხვდასხვა  სახის  რესურსებით(წიგნებით,  ბიბლიოთეკით,  ინტერნეტით)  სარგებლობის  უნარის  განვითარება
·         სხვადსხვა  ტიპის,  ჟანრის,  სტილის  ტექსტის  შექმნისა  და  ანალიზის  უნარი
·         ლიტერატურულ  ნაწარმოებში  ასახული  პრობლემატიკის  ამოცნობა  და  საკუთარი  დამოკიდებულების  გამოხატვა
·         ქართული და  მსოფლიო  ლიტერატურული  პროცესებისა  და  თემების  ურთიერთკავშირის  გააზრება
10.
სასწავლო  საგნის  აუცილებელი   საბაზისო  კომპეტენციები

წინა  კლასებში  მიღებული  ცოდნა: ქართული  ენის  ნორმები, ქართველი  და  უცხოელი  მწერლების  შემოქმედება
11.
კურსის  ორგანიზაცია
11.1 საკლასო  მენეჯმენტის  ხერხები





11.2 მეცადინეობის  ფორმები



11.3 სწავლების  მეთოდი

ჩატარდება  როგორც  ინდივიდუალური, ასევე  წყვილებში  მუშაობა.  შემაჯამებელ  თემებზე  კი ---ჯგუფური  სამუშაოები.


მინილექციები,კითხვა-პასუხი,  დისკუსია, სემინარები,  პრეზენტაციები,  წერითი  სამუშაოები.

დიდაქტიკური,  სოკრატული,  პრობლემებზე  ორიენტირებული.
12.
რესურსები
მოსწავლისა  და  მასწავლებლის  სახელმძღვანელო,  დამხმარე  ლიტერატურა,  თვალსაჩინოება,  ტექნიკური  საშუალებები, ინტერნეტსაიტები,  ადამიანური  რესურსები

ქართული  ენა  და  ლიტერატურა--ვახტანგ  როდონაია,  ნინო  ნაკუდაშვილი, არაბული.......მერვე  კლასი.  გამომცემლობა ,,სწავლანი“  2012  წელი.
მასწავლებლის  წიგნი--იმავე  ავტორების.
დამხმარე  სახელმძღვანელო...

ინტერნეტრესურსები: ბუკი.ჯი,  ლიბ.ჯი, ვიკიპედია, ვუელი, მასწავლებლის  ბლოგი, ილუსტრაციები,,მწერლების  ფოტოები...
13.
 მისაღწევი  შედეგები  და  კომპეტენციები
ზეპირმეტყველებაში:
მოსმენისა  და  საკუთარი  ასრის  წარმოდგენის  უნარი,მოსმენა  და  შეფასება  ორატორის  გამოსვლისა  და  შეფასება  აუდიტორიის  გათვალისწინებით,გამოყენება  მსჯელობის  ძირითადი  ენობრივი  მახასიათებლებისა,  არჩევა  და  გამოყენება  ზეპირი  გამოსვლის  სტრატეგიებისა.
კითხვაში:
წაკითხვა  და  გამოხატვა საკუთარი  დამოკიდებულებისა  მხატვრული  და  არამხატვრული  ტექსტების  მიმართ. გაანალიზება  ტექსტის  შეასაბამისობისა აუდიტორიასთან,  ენობრივი მახასიათებლების  გამოყენება  და  ცოდნა  ტექსტის  სტრუქტურის  ასახსნელად, გამოყენება  კითხვის  მიზნის  შესაფერისი  სტრატეგიებისა(გაცნობითი,  შესწავლითი,  ძიებითი  კითხვა).
წერაში:
წერილობით  გადმოცემა  საკუთარი  თვალსაზრისისა  არგუმენტების  მოხმობით,  სხვადასხვა  ტიპის  ტექსტის  შესაქმნელად  ენობრივ-გრამატიკული  სტრუქტურების  და  ხერხების  გამოყენება.

14.
სამუშაო  დისციპლინა

14.1 გაცდენების  დასაშვები  რაოდენობა;

14.2 დავალიანებების  დასაშვები  რაოდენობა;

14.3 აღდგენები;

14.4 წახალისების  ფორმები;




N
კომპონენტები
ინსტრუქცია
1.
მასწავლებლის  სახელი,  გვარი  და  საკონტაქტო  ინფორმაცია

  თამარ  ლეკაშვილი   577  38  75 ...
2.
სასწავლო  საგნის  სახელწოდება

ქართული
3.
სწავლების  კლასი

XII  კლასი
4.
სასწავლო  საგნის  ხანგრძლივობა  და  საათების  რაოდენობა

წლიური,  5  საათი
5.
სასწავლო  კურსის  ზოგადი  აღწერა

ქართული  არის  არამარტო  საგანი,  არამედ  სწავლებისა  და  სწავლის  ენა,  სხვა  საგნების  შესწავლის  საშუალება
6.
სასწავლო  საგნის  სტატუსი  მოცემულ  კლასში

ეროვნული  გეგმით  გათვალისწინებული
7.
სასწავლო  საგნის  მიზანი
·         განუვითაროს  მოზარდს  ძირითადი  სამეტყველო  უნარები.
·         გამოუმუშაოს  წერითი  და  ზეპირი  მეტყველების  კულტურა.
·         განუვითაროს  საკუთარი  მოსაზრების  ლოგიკურად  ჩამოყალიბების  უნარი.
·         შეაყვაროს  კითხვა,  გამოუმუშაოს  აღქმის  უნარი.
·         გააცნობიერებინოს  ეროვნული  და  ზოგადსაკაცობრიო  კულტურის  უწყვეტი  პროცესი.
8.
ძირითადი  თემები
·         ვემშვიდობებით  XIX  საუკუნეს
·         ახალი  ეპოქა  დაიწყო
·         მძაფრი  ქარტეხილი  და  სამი  არჩევანი
·         გზა  ხსნისა
9.
სასწავლო  საგნის  ამოცანები
·         სამეტყველო  ნორმების  დაცვა
·         ლექსიკური  მარაგის  შევსება-გამდიდრება
·         მრავალფეროვანი  ტექსტების  შესწავლა-გააზრების  უნარის  გამომუშავება
·         სხვადასხვა  სახის  რესურსებით (წიგნებით,  ბიბლიოთეკით,  ინტერნეტით)  სარგებლობის  უნარის  განვითარება
·         სხვადასხვა  ტიპის,  ჟანრის,  სტილის  ტექსტის  შექმნისა  და  ანალიზის  უნარი
·         ლიტერატურულ  ნაწარმოებში  ასახული  პრობლემატიკის  ამოცნობა  და  საკუთარი  დამოკიდებულების  გამოხატვა
·         ქართული  და  მსოფლიო  ლიტერატურული  პროცესებისა  და  თემების  ურთიერთკავსირის  გააზრება
10.
სასწავლო  საგნის  აუცილებელი  საბაზისო  კომპეტენციები

წინა  კლასებში  მიღებული  ცოდნა: ქართული  ენის  ნორმები,  ქართველი  და  უცხოელი  მწერლების  შემოქმედება

11.
კურსის  ორგანიზაცია
11.1 საკლასო  მენეჯმენტის  ხერხები




11.2 მეცადინეობის  ფორმები



11.3 სწავლების  მეთოდები

ჩატარედება  როგორც  ინდივიდუალური,  ასევე  წყვილებში  მუშაობა. შემაჯამებელ  თემებზე  კი  ----ჯგუფური  სამუშაოები.


მინილექციები,  კითხვა-პასუხი, დისკუსია, სემინარები,  პრეზენტაციები,  წერითი  სამუშაოები.

დიდაქტიკური,  სოკრატული,  პრობლემებზე  ორიენტირებული.

12.
რესურსები
მოსწავლისა  და  მასწავლებლის  დამხმარე  სახელმძღვანელო,  დამხმარე  ლიტერატურა,  თვალსაჩინოება,  ტექნიკური  საშუალებები,  ინტერნეტსაიტები,  ადამიანური  რესურსები
ქართული  ენა  და  ლიტერატურა--ვახტანგ  როდონაია,  ნინო  ნაკუდაშვილი, არაბული...  მეთორმეტე  კლასი.  გამომცემლობა ,,სწავლანი“ 2012  წელი.
მასწავლებლის  წიგნი-- ამავე  ავტორების.
ინტერნეტსაიტები: ბუკი.ჯი,  ლიბ.ჯი,  ვიკიპედია,  ვუელი,, მასწავლებლის  ბლოგი, ილუსტრაციები,  მწერლების  ფოტოები...
13.
მისაღწევი  შედეგები  და  კომპეტენციები
ზეპირმეტყველებაში:
პროექტის  წარდგენა  აუდიტორიის  წინაშე,თანაკლასელთა  მიერ  წარდგენილი  პროექტის  სეფასება-გაანალიზება,პრეზენტაციის  ხერხების  და  სტრატეგიების  გამოყენება.
კითხვაში:
სხვადასხვა  პერიოდის, კულტურის,  ქვეყნის ტექსტების  გააზრება-გაანალიზება,სხვადასხვა  ფასეულობის  და შეხედულებების  შედარება,ენობრივი  საშუალებების  გამოყენება,  ინტერპრეტაციები, კითხვის  ეფექტური  სტრატეგიების  გამოყენება.
წერაში:
გამოკვლევის(მცირე  ზომის  სამეცნიერო  ნაშრომის) შექმნა,რეფერატის  მომზადება,მხატვრული  ტექსტის  ანალიზი,  წერის  სტრატეგიების  ეფექტურად  გამოყენება.
14.
სამუშაო  დისციპლინა

14.1 გაცდენების  დასაშვები  რაოდენობა;


14.2 დავალიანებების  დასაშვები  რაოდენობა;


14.3 აღდგენები;


14.4  წახალისების  ფორმები;






N
კომპონენტები

ინსტრუქცია
1.
მასწავლებლის  სახელი, გვარი და  საკონტაქტო  ინფორმაცია

დარიკო  ბოქოლიშვილი
577 38 75....
2.
სასწავლო  საგნის  სახელწოდება

ქართული
3.
სწავლების  კლასი

VI კლასი
4.
სასწავლო  საგნის  ხანგრძლივობა  და  საათების  რაოდენობა

წლიური, 5 საათი
5.
სასწავლო  კურსის  ზოგადი  აღწერა
ქართული  არის  არამარტო საგანი,არამედ  სწავლებისა  და  სწავლის  ენა,  სხვა  საგნების  შესწავლის  საშუალება
6.
სასწავლო  საგნის  სტატუსი  მოცემულ  კლასში

ეროვნული  სასწავლო  გეგმით  გათვალისწინებული
7.
სასწავლო  საგნის  მიზანი

·         განუვითაროს  მოზარდს  ძირითადი  სამეტყველო  უნარები.
·         გამოუმუშაოს  წერითი  და ზეპირი  მეტყველების  კულტურა.
·         განუვითაროს  საკუთარი  მოსაზრების  ლოგიკურად  ჩამოყალიბების  უნარი.
·         შეაყვაროს  კითხვა,გამოუმუშაოს  აღქმის  უნარი.
·         გააცნობიეროს  ეროვნული  და  ზოგადსაკაცობრიო  კულტურის  უწყვეტი  პროცესი.
8.
ძირითადი  თემები
·         წიგნი
·         თქვენი  თანატოლების  ცხოვრებიდან
·         სახელოვანი  წინაპრები
·         შოთა,საბა,დავითი
·         ხალხური  სიტყვიერება
·         ყური  მიუგდეთ  ბუნებას
·         რაც  მტრობას  დაუნგრევია,  სიყვარულს  უშენებია

9.
სასწავლო  საგნის  ამოცანები
·         სამეტყველო  ნორმების  დაცვა
·         ლექსიკური  მარაგის  შევსება-გამდიდრება
·         მრავალფეროვანი  ტექსტების შესწავლა-გააზრების  უნარის  გამომუშავება
·         სხვადასხვა  სახის  რესურსებით( წიგნებით,  ბიბლიოთეკით,  ინტერნეტით)  სარგებლობის  უნარის  განვითარება
·         სხვადასხვა  ტიპის,  ჟანრის,  სტილის ტექსტის  შექმნისა  და  ანალიზის  უნარი
·         ლიტერატურულ  ნაწარმოებებში  ასახული  პრობლემატიკის  ამოცნობა  და  საკუთარი  დამოკიდებულების  გამოხატვა
·         ქართული და  მსოფლიო  ლიტერატურული  პროცესებისა  და  თემების  ურთიერთკავშირის  გააზრება
10.
სასწავლო  საგნის  აუცილებელი  საბაზისო  კომპეტენციები
წინა  კლასში  მიღებული  ცოდნა: ქართული  ენის ნორმები, ქართველი  და  უცხოელი  მწერლების  შემოქმედება
11.
კურსის  ორგანიზაცია
11.1 საკლასო  მენეჯმენტის  ხერხები


11.2 მეცადინეობის  ფორმები



11.3 სწავლების  მეთოდები
ჩატარდება როგორც  ინდივიდუალური,  ასევე წყვილებში  მუშაობა.  შემაჯამებელ  თემებზე  კი  ჯგუფური  სამუშაოები.

მინილექციები, კითხვა-პასუხი,დისკუსია,სემინარები, პრეზენტაციები,  წერითი  სამუშაოები.

დიდაქტიკური,  სოკრატული,პრობლემებზე  ორიენტირებული
12.
რესურსები
მოსწავლისა  და  მასწავლებლის  სახელმძღვანელო,  დამხმარე  ლიტერატურა,  თვალსაჩინოება, ტექნიკური  საშუალებები,  ინტერნეტსაიტები,  ადამიანური  რესურსები.
ქართული  ენა  და  ლიტერატურა--ვახტანგ  როდონაია,  ნინო  ნაკუდაშვილი,  არაბული....მეექვსე  კლასი.  გამომცემლობა ,,სწავლანი“2012 წელი.
მასწავლებლის  წიგნი--იმავე  ავტორების.
დამხმარე  სახელმძღვანელო--

ინტერნეტრესურსები:ბუკი.ჯი, ლიბ.ჯი, ელ.ჯი, ვიკიპედია,ვუელი, მასწავლებლის  ბლოგი,ილუსტრაციები,  მწერლების  ფოტოები.
13.
მისაღწევი  შედეგები  და  კომპეტენციები
ზეპირმეტყველებაში:
ინფორმაციის  მიღების  და  გადაცემის  უნარი,ტექსტის  გააზრებისთვის  საჭირო  დეტალების  წვდომის  უნარი, საკუთარი  მეტყველების  წარმართვა  კონტექსტის  შესაბამისად,  სხვადასხვა  ტიპის  ტექსტების  განსხვავება,დისკუსიაში  მონაწილეობისთვის  საჭირო  სტრატეგიების  ეფექტურად  გამოყენება.
კითხვაში:
სწორი  კითხვა,მხატვრული  და  არამხატვრული  ტექსტების  გაგება-გააანალიზება,  პრობლემაზე  მსჯელობა,შთაბეჭდილების  გადმოცემა,მედიატექსტების   გააანალიზება,კითხვის  სხვადასხვა  სტრატეგიის  გამოყენება.
წერაში:
პიროვნული  და  შემოქმედებითი  გამოცდილების  გამოყენება  წერის  დროს,სხვადასხვა  სახის  მიზნობრივი  ტექსტის  შექმნა  დამოუკიდებლად,ორთოგრაფიისა  და  პუნქტუაციის  წესების  გამოყენება, გრამატიკულად  მართებული სიტყვაფორმების  აგება.
14.
სამუშაო  დისციპლინა

14.1 გაცდენების  დასაშვები  რაოდენობა;

14.2 დავალიანებების  დასაშვები  რაოდენობა;

14.3 აღდგენები;

14.4 საჯარიმო  ზომები;

14.5 წახალისების  ფორმები;





N
კომპონენტები

ინსტრუქცია
1.
მასწავლებლის  სახელი,  გვარი  და  საკონტაქტო  ინფორმაცია

მანანა  ყოჩიაშვილი  577  38 75 46
2.
სასწავლო  საგნის  სახელწოდება

ქართული
3.
სწავლების  კლასი

VII  კლასი
4.
სასწავლო  საგნის  ხანგრძლივობა  და  საათების  რაოდენობა

წლიური,  5  საათი
5.
სასწავლო  კურსის  ძოგადი  აღწერა
ქართული  არის  არამარტო  საგანი,  არამედ  სწავლებისა  და  სწავლის  ენა,  სხვა  საგნების  შესწავლის  საშუალება
6.
სასწავლო  საგნის  სტატუსი  მოცემულ  კლასში

ეროვნული  სასწავლო  გეგმით  გათვალისწინებული
7.
სასწავლო  საგნის  მიზანი
·         განუვითაროს  მოზარდს  ძირითადი  სამეტყველო  უნარები.
·         გამოუმუშაოს  წერითი  და  ზეპირი  მეტყველების  კულტურა.
·         განუვითაროს  საკუთარი  მოსაზრების  ლოგიკურად  ჩამოყალიბების  უნარი.
·         შეაყვაროს  კითხვა, გამოუნუშაოს  აღქმის  უნარი.
·         გააცნობიეროს  ეროვნული  და  ზოგადსაკაცობრიო  კულტურის  უწყვეტი  პროცესი.
8.
ძირითადი  თემები
·         ისმინე, სწავლის  მძებნელო
·         სიტყვით  საჩვენებელი  მაგალითი
·         რა  შეუძლიათ ლექსებს?
·         ფანტაზიის  გაკვთილი  ანუ როგორ იწერება  ლიტერატურული  ზღაპარი
·         თვალსაზრისი
·         ბალადა-ლექსად  გადმოცემული  ამბავი
·         ხალხური  ლეგენდა- პოეტური  შთაგონების წყარო
·         კავშირი  ბუნებასთან
·         სიმღერებად  ქცული  ლექსები
·         წერილი
·         ჩემი  ოჯახი
·         ჩემი  სკოლა
·         პოეზია  და  მუსიკა
·         პოზიცია
·         მკითხველის  თეატრი
·         პერსონაჟის  პორტრეტი- ანუ  რატომ  აღწერენ  მწერლები  ადამიანის  გარეგნობას  და  მის  საცხოვრებელ  გარემოს
·         ლიტერატურული  პარალელი-ანუ  კიდევ  ერთი  პერსონაჟის  პორტრეტი
·         როგორ  ვიკითხოთ  სასწავლო  და  საინფორმაციო  ლიტერატურა
·         რისთვის  წერენ  მემუარებს?
·         ისტორიული  პოემა
·         ვისწავლოთ გზამკვლევის  შედგენა
·         ვიცით  თუ  არა სავეფხისტყაოსნე  წერა-კითხვა
·         სიბრძნის  ძიებაში

9.
სასწავლო  საგნის  ამოცანები
·         სამეტყველო  ნორმების  დაცვა
·         ლექსიკური  მარაგის  შევსება-გამდიდრება
·         მრავალფეროვანი  ტექსტების  შესწავლა-გააზრების  უნარის გამომუშავება
·         სხვადასხვა  სახის  რესურსებით(წიგნებით,  ბიბლიოთეკით,ინტერნეტით)  სარგებლობის  უნარის  განვითარება

·         სხვადასხვა  ტიპის,  ჟანრის,  სტილის  ტექსტის  შექმნისა  და  ანალიზის  უნარი
·         ლიტერატურულ  ნაწარმოებში  ასახული  პრობლემატიკის  ამოცნობა  და  საკუთარი  დამოკიდებულების  გამოხატვა

·         ქართული  და  მსოფლიო  ლიტერატურული  პროცესებისა  და  თემების  ურთიერთკავშირის  გააზრება
10.
სასწავლო  საგნის  აუცილებელი საბაზისო  კომპეტენციები
წინა  კლასში  მიღებული  ცოდნა: ქართული  ენის  ნორმები,  ქართველი  და  უცხოელი  მწერლების  შემოქმედება
11.
კურსის  ორგანიზაცია
11.1 საკლასო  მენეჯმენტის  ხერხები



11.2 მეცადინეობის  ფორმები



11.3სწავლების  მეთოდები


ჩატარდება  როგორც  ინდივიდუალური,  ასევე  წყვილებში  მუშაობა,  შემაჯამებელ  თემებზე  კი---ჯგუფური  სამუშაოები.

მინილექციები, კითხვა-პასუხი,  დისკუსია, სემინარები, პრეზენტაციები,  წერითი  სამუშაოები.

დიდაქტიკური,  სოკრატული,  პრობლემებზე  ორიენტირებული.
12.
რესურსები
მოსწავლისა  და  მასწავლებლის  სახელმძღვანელო,  დამხმარე  ლიტერატურა,  თვალსაჩინოება,  ტექნიკური  საშუალებები,  ინტერნეტსაიტები,  ადამიანური  რესურსები.
ქართული  ენა  და ლიტერატურა--ვახტანგ  როდონაია,  ნინო  ნაკუდაშვილი,  არაბული....  მეშვიდე  კლასი.  გამომცემლობა,,სწავლანი“ 2012  წელი.
მასწავლებლის  წიგნი--იმავე  ავტორების.
დამხმარე  სახელმძღვანელო--

ინტერნეტრესურსები:ბუკი.ჯი,  ლიბ.ჯი,
ეი.ჯი, ვიკიპედია,ვუელი,  მასწავლებლის  ბლოგი,  ილუსტრაციები,  მწერლების  ფოტოები.
13.
მისაღწევი  შედეგები  და  კომპეტენციები
ზეპირმეტყველებაში:
ინფორმაციის  მოსმენისა   და  წარდგენის უნარი  აუდიტორიის  წინაშე,  სხვისი  მეტყველების  მიოსმენა  და  შეფასება, სამეტყველო  ქცევის  შეცვლა  საკომუნიკაციო  ამოცანისა  და  აუდიტორიის  გათვალისწინებით,  ამოცნობა  და  ზეპირი  კომუნიკაციების  გამოყენება.
კითხვაში:
სხვადასხვა  ტიპის  ტექსტების  მიმართ  საკუთარი  დამოკიდებულების  გამოხატვა, ტექსტის  გააზრება  სტრუქტურული  და  ენობრივი  მახასიათებლების  მიხედვით,  კითხვის  სტრატეგიების  გამოყენება.
წერაში:
წერილობითი  ტექსტების  შექმნა, ტექსტის  ორგანიზებისა  და  ენობრივი  ნორმების  დაცვა, წერის  სტრატეგიების  ეფექტური  ორგანიზება.

14.
სამუშაო  დისციპლინა

14.1 გაცდენების  დასაშვები  რაოდენობა;

14.2 დავალიანებების  დასაშვები  რაოდენობა;

14.3 აღდგენები;

14.4 საჯარიმო  ზომები;


14.5 წახალისების  ფორმები;

No comments:

Post a Comment